آموزش تفکر نقادانه برای کودکان

آموزش تفکر نقادانه برای کودکان9 تا 12 سال

4.3/5 - (6 امتیاز)

180,000 تومان

توانایی پرسش و ارزیابی اطلاعات یک مهارت ضروری برای زندگی و همچنین یادگیری آکادمیک است کودکان با دسترسی به فناوری‌های مدرن و رسانه‌های اجتماعی، به‌طور فزاینده‌ در معرض اطلاعات گمراه‌کننده‌ قرار می‌گیرند که می‌تواند به‌طور جدی بر جهان‌بینی و عزت‌نفس آن‌ها تأثیر بگذارد. بنابراین اگر بتوانند با نگاهی انتقادی به این مطالب بپردازند، بهتر می‌توانند با قضاوت مستقل خود در برابر عقاید ناروا مقاومت کنند. این منبع آموزشی به معرفی ابزارهای اساسی برای به‌ چالش‌ کشیدن برخی از اطلاعات متناقض زندگی روزمره به کودکان 9 تا 12 می‌پردازد. در این کتاب از متن‌های کوتاه برای شروع گفت‌وگوی انتقادی با افراد، گروه‌ ها یا کل کلاس استفاده شده است. موضوعات در هفت حوزۀ تفکر انتقادی و به‌ ترتیب سطح دشواری، ازجمله یافتن تناقض‌ ها، تشخیص سوگیری‌ ها و اخبار جعلی ارائه شده‌اند. این کتاب برای معلمان، والدین و دستیاران آموزشی و سایر متخصصانی که به‌ دنبال توسعۀ مهارت‌ های تفکر انتقادی در کودکان هستند مفید است. دسته‌بندی: رمان های علمی تخیلی، کتاب داستان فانتزی

توانایی پرسش و ارزیابی اطلاعات یک مهارت ضروری برای زندگی و همچنین یادگیری آکادمیک است کودکان با دسترسی به فناوری‌های مدرن و رسانه‌های اجتماعی، به‌طور فزاینده‌ در معرض اطلاعات گمراه‌کننده‌ قرار می‌گیرند که می‌تواند به‌طور جدی بر جهان‌بینی و عزت‌نفس آن‌ها تأثیر بگذارد. بنابراین اگر بتوانند با نگاهی انتقادی به این مطالب بپردازند، بهتر می‌توانند با قضاوت مستقل خود در برابر عقاید ناروا مقاومت کنند.

این منبع آموزشی به معرفی ابزارهای اساسی برای به‌چالش‌کشیدن برخی از اطلاعات متناقض زندگی روزمره به کودکان 9 تا 12 می‌پردازد. در این کتاب از متن‌های کوتاه برای شروع گفت‌وگوی انتقادی با افراد، گروه‌ها یا کل کلاس استفاده شده است. موضوعات در هفت حوزۀ تفکر انتقادی و به‌ترتیب سطح دشواری، ازجمله یافتن تناقض‌ها، تشخیص سوگیری‌ها و اخبار جعلی ارائه شده‌اند.

این کتاب برای معلمان، والدین و دستیاران آموزشی و سایر متخصصانی که به‌دنبال توسعۀ مهارت‌های تفکر انتقادی در کودکان هستند مفید است.

دسته‌بندی: کتاب علمی آموزشی

 

وزن 290 گرم
سال چاپ

1403

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحه

128

نام مترجم

آزاده زارع

نام نویسنده

کاترین دلاماینو جین اسپرینگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

کتاب هایی که دوست خواهید داشت